Manas tiesības, Patērētāju tiesības

Nepatīkami! Piečurāts trolejbuss: kā rīkoties, ja gadījies apsēsties uz slapja sēdekļa

Foto-LETA

Pirms pāris nedēļām braucot ar 25. maršruta trolejbusu no Iļģuciema uz Rīgas centru, nokļuvu nepatīkamā situācijā. Apsēdos brīvajā vietā un sajutu, ka sēdeklis ir galīgi slapjš. Acīmredzot kāds tur bija nokārtojis savas dabiskās vajadzības. Redzēt to nevarēja, un pasažieri jau parasti sēdekļus neaptausta. Visu dienu nosēdēju darbā slapjos džinsos un apakšbiksēs. Izstāstīju par šo gadījumu draudzenei, un izrādījās, ka viņa pirms vairākiem mēnešiem bija nonākusi līdzīgā ķezā. Vai Rīgas sabiedriskā transporta vadītāji vismaz galapunktos nevarētu pārbaudīt sēdekļus un novietot uz piečurātajiem sēdekļiem lapiņas ar brīdinājumu tur nesēsties? EVIJA RĪGĀ

Pašvaldības uzņēmuma “Rīgas satiksme” klientu apkalpošanas un komunikācijas daļas vadītājs Viktors Zaķis piekrīt, ka tā ir nepieņemama situācija, kādā nokļuvusi šī pasažiere, un atvainojas viņai par sagādātajām neērtībām. Diemžēl sabiedrisko transportu mēdz izmantot arī tādi ļaudis, no kuriem uz ielas vai transportā parasti cenšamies izvairīties. Vēlās vakara un agrās rīta stundās arī atrodas tādi, kuriem gadījies pārlieku aizsvinēties un kuņģa saturs vairs neturas iekšā…

Ja citi pasažieri pamana šādas nejēdzības, viņiem vajadzētu par to ziņot trolejbusa vadītājam, kurš tūlīt informēs “Rīgas satiksmes” dispečeru. Gadījumos, kad nodarījums ir īpaši liels, esot iespējama pat transportlīdzekļa nomaiņa, taču lielākoties šādās situācijās trolejbusa galapunktos tiekot nosūtīts darbinieks, kurš salonu iztīrot. Sabiedriskā transporta vadītājiem gan tas nav jādara. Dažas brīvas minūtes galapunktos viņiem paredzētas atpūtai, nevis sēdekļu pārbaudei, salona apskatei un tā savešanai kārtībā.

10 Komentāri

  1. Iespējams, ka tā bija kāda gados vecāka cilvēka veselības problēmas par viņs pats pat nenojauta. Bet vai pasažiere, kurai gadījās atsēsties uz slapjā sēdekļa, pateica to šoferim? Un tikpat labi arī viņa pati varēja uzrakstīt zīmīti un uzlikt uz sēdekļa, tā pabrīdinot citus pasažierus. Vienmēr mēs gaidam, ka citi būs atsaucīgi, laipni un pieklājīgi, bet paši neesam gatavi pakustināt ne pirkstiņu citu labā.

    1. Transports tā jau ir dārgs, vēl piečurātos beņķos jāsēž un zīmītes jāliek, varbūt uz datora vēl sadrukāt un mapi līdz ar sadrukātām zīmītēm nēsāt līdzi 😤😤😤

  2. cik dīvaini…dienas laikā pat neizžuva, parasti uz miesas ātri viss izžūst. tas laikam dramatismam. Uz sēdekļa nemaz tāda peļķe nevar izveidoties. Bet kam jānotiek, lai es visu dienu bomžu čurās sēdētu. Nopirktu tirgū trennuškas kaut vai, kādā lupatā ietītos, atrastu, kur nomazgāties…. brrr…

  3. Водителю на кольце надо обойти весь транспорт поседеть на каждом сидении на всех остановках выходить и обнюхивать всех пасажиров и тому подобное.😀 а вообще человек который садился несудьба посмотреть куда садишся

  4. Jūs šūmējaties, ja gadās bojāti produkti, bet kāds cits vainīgs, un normāli, ka ,atvainojiet, mīžļas, bomzīši, netīreļi, brauc sabiedriskajā transportā, turklāt, visbiežāk par velti, un atstāj ne tikai smaku, bet nosmērētus apčurātus sēdekļus. Iekāpj šāds fruktiņš, un vairākums pagriež galvu un tēlo, ka neredz. Labi vēl, sievietes, bet vīrieši?

Pievienot komentāru