Praktiski
Manas tiesības

Invalīdi var saņemt palīdzību lidostā, tikai laikus jāpiesaka 16

Foto-asawinklabma/Fotolia

Vai personas ar III grupas invaliditāti, kuriem ir pārvietošanās grūtības, var saņemt kādu palīdzību lidostā? NATĀLIJA Saulkrastu novadā

VAS Starptautiskā lidosta Rīga Komunikācijas vienības vadītāja Laura Karnīte apliecina, ka personas ar pārvietošanās grūtībām lidostā var saņemt palīdzību – saīsināti to dēvē par PRM pakalpojumu.

Lai lidosta varētu nodrošināt atbilstīgu servisu, pasažierim šis pakalpojums jāpiesaka vismaz 48 stundas pirms plānotā lidojuma. To visērtāk izdarīt aviobiļešu iegādes brīdī – aviokompānijas pārstāvniecībā, tās mājaslapā vai tūrisma aģentūrā.

Ja biļete tiek rezervēta vēlāk nekā divas dienas pirms lidojuma, PRM pakalpojums jāpiesaka lidostā – informācijas birojā, kas atrodas reģistrācijas zālē, pie reģistrācijas galdiem vai īpašajos izsaukuma punktos, kas izvietoti P1 (1. stāva līmenī un pie P3 autostāvvietas). Īpaši apmācīti PRM atbalsta dienesta darbinieki katru pieteikumu izvērtē ļoti rūpīgi un pasažierim piemeklē atbilstīgus palīglīdzekļus, kā arī organizē pēc iespējas ērtāku nokļūšanu lidmašīnā.

Ja pakalpojums ir pieteikts pēdējā brīdī, lidosta nevar garantēt tādu pašu servisa kvalitāti, kāda būtu pieejama, piesakot to savlaikus. Arī iespējamais pakalpojuma gaidīšanas laiks var būt ilgāks (līdz pat 45 minūtēm).

UZZIŅA

Lidostā Rīga PRM pakalpojumu iespējams pieteikt arī elektroniski, sūtot pieteikumu uz e-pasta adresi: [email protected]

LA.lv